85 درصد کودک آزاریها توسط والدین معتاد انجام می شود
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگ و هنر و آدرس mahshad.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 165
بازدید کل : 55428
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

فرهنگ و هنر
پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 21:14 ::  نويسنده : مهشاد       

.

دکتر مجید ابهری افزود: هانیه اولین کودکی نیست که با پیکری سوخته و استخوانهای شکسته در بیمارستان بستری شده است. بسیاری از کودک آزاریها از جمله آزارهای مادی و عاطفی غالبا مخفی مانده و موجب ورود افراد بیمار از نظر رفتاری به جامعه می شود. 

این متخصص علوم رفتاری با اشاره به اینکه آزارهای جسمانی معمولا توسط پدر یا مادر و یا هردو و یا ناپدری و نامادری انجام می شود، گفت: در صورتهای مختلف فرد آزاد دهنده گرفتار اعتیاد بوده که این آسیب نیز مجموعه ای از ناهنجاریهای روحی و رفتاری است حال سوال این است چه فرد و یا سازمانی مسئول رسیدگی به وضعیت امثال هانیه هاست.
 

وی افزود: فقط انعکاس در جراید و چند روز بیان حادثه کافی است. ما به عنوان امضا کننده سند دفاع از حقوق کودکان در جهان و یکی از اعضای کنوانسیون دفاع از حقوق کودک یادمان باشد موظف به ایفای نقش قانونی خود هستیم. 

به گفته ابهری، قوه قضائیه نیز به عنوان حامی حقوق یک ملت آمادگی دارد که ضمن دریافت درخواستهای مربوطه اقدامات لازم را انجام دهد منتهی یک نهاد یا سازمان باید بین قوه قضائیه و اینگونه کودکان مظلوم قرار گیرد.

منبع : خبرگزاري مهر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: